december

Äntligen december! Spenderade gårdagen med att först jobba och sen ha grinchenmys med Amanda och Paulina. Tror att det går att titta på den filmen hur många gånger som helst!
 
Idag har jag iallafall varit i domarhagen hela dagen för mina tjejer hade match. Var totalt 3 matcher (tjejerna spelade 2). De förlorade som vanligt täbkte jag säga men de va faktiskt superduktiga! Stor skillnad från förra året. 
Sen jag kom hem så har jag öppnat min chokladkalender och tittat på Sunes jul. Tradition att titta på den och Greveholm varje år. Fast har inte tittat på den riktiga Greveholm iår eftersom den nya också är Greveholm. Tror jag måste vänta med att utrycka mig om den eftersom det bara varit 2 avsnitt och det är ju alltid lite segt i början. 
 
 
Jag är så fotogenisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0