9 januari

Schetas pommesfretaz vad dålig uppdatering det har blivit nu sista tiden. Inte ens ett inlägg om dagen, jag borde skämmas men det gör jag inte.

Skulle ju kunna skriva att jag inte har haft tid men jag är inte vidare bra på att ljuga. Jag har helt enkelt gjort annat när jag har haft datorn. T.ex. Kollat på celebrity big brother UK och andra serier.

Så vad har ni som läser missat. Typ ingenting har väl jobbat och inte gjort så mycket mer.
Hade min sista jobbdag igår så det var ju lite sad. De gillade min cheescake jag tog med ialllafall även om de trodde det var paj.
Efter jobbet igår så lekte jag med Paulina (ja det heter leka även när man är 19 & 17!!). Oj vad jag hade saknat henne, ni anar inte hur länge sen det var vi lekte. Är ju lite svårt p vinter halvåret.

Så då är frågan vad man ska hitta på idag då. Kommer förmodligen bara att bli en slappdag framför datorn men jag känner mig mer sugen på att göra någonting så vi får se. Hade det inte varit så in i bomben kallt så hade jag ju kunnat ta en långpromenad med vovvarna men vett inte om jag pallar det i -12 grader...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0