hurtbulle

Juste jag har ju en blogg! Lite väl dålig uppdatering de senaste dagarna kanske. 
 
För att sammanfatta: Star Wars maraton, kupolen, Paulina, Amanda, skola, wii, ps2.
 
Mitt lite nyttigare liv går dessutom rätt bra (får äta vad jag vill fredag och lördag), har blivit besatt av melon igen (undra om det är knark i det eller nått som gör att man inte kan sluta äta).
Idag var jag och pappa in till Bagheera och köpte lite nya träningskläder så man kan komma igång på riktigt. Blev 2 springtajts, ett par långa och ett par som går under knäna och så ett linne för min del. När vi köpt så fina nya kläder  så passade vi på att använda dem också. Eller ja Amanda tvingade med mig ut och pappa hakade på. Vå åkte ner till älvledspromenaden så jag och Amanda sprang nästan hela vägen till andra bron borta vid krylbo medans pappa och vovvarna gick efter. Gick med dem tillbaka så blev lite blandad träning. 
Orkade faktiskt mer än jag trodde att jag skulle göra, var inte så jäkla jobbigt! Synd bara att jag fortfarande är hostig och har lite ont i halsen så fick ge upp av den anledningen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0