star wars

Kände mig lite bättre i huvudet idag men halsen och näsan vill inte riktigt ge med sig än. Har iallafall legat och vilat större delen av dagen i hopp om att bli frisk snabbare. Tog en längre promenad med vovvarna eftersom de tycker jag är så tråkig när jag bara sover i soffan. Dessutom så måste man ju släpa ut dem när det regnar..
 
Var iväg på tjejernas träning sen och fick en liten chock. Alla 12 tjejerna var där! Var ett tag sen det hände så passade på att köra mycket matchträning så det kommer in i det lite innan Göteborgs cupen i maj. 
 
Kvällen har jag spenderat hemma hos Amanda och Fredrik (och Molly såklart!) med star wars kväll. 6an visar alla Star wars filmerna de närmsta 7 dagarna (inte på måndag dock). Så mina kvällar den kommande veckan är redan planerade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0