2 down 1 to go

Trodde aldrig jag skulle ta mig igenom tentan men så insåg jag precis att jag bara har 1 fråga kvar. Man bli lite mer pepp då iallafall även om jag fortfarande inte orkar sätta mig och börja med den. Det är ju läsningen och hitta information om vad jag ska skriva som tar tid så sitter och har lite ångest över det nu, men ska väl iallafall börja någon gång under dagen var det tänkt. 
 
Känns så skönt att jag precis blev klar med skrivningen på fråga 2. Hade lite småpanik över den igår för den va så jobbig. Va ner till biblioteket vid 10 och hämtade sista boken till tentan (4 veckor efter jag beställde den, lyckat avesta bibliotek!..) och det va tur att den hade kommit nu för det var inte så konstigt att frågan va svår att skriva klart när jag behövde det sista från den här boken. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0