Glad Påsk

Är så mysigt med påskhelg! Har hittills tryckt i mig mängder med godis och påskmust så jag snart spricker. 
Igår va vi hem till mormor och morfar och åt påskmat, blev kvar där hela dagen och va super trött på kvällen när vi kom hem sen. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Började med att sova bort halva dagen, hjälper en ju inte att gå upp tidigt när man ska ställa fram klockan en timme. Sen så har jag varit ut på en promenad med pappa och vovvarna och tagit en vända till affären. Har inte hunnit med så mycket mer än det. Nu sitter jag och äter mer godis och tittar på Harry Potter som går på 9an. Va så länge sen jag såg flammande bägaren. 
 
Här är mina påskcupcakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0