24 maj

Idag va det en rätt lugn dag. Tog sovmorgon som belöning för att jag gått upp tidigt alla andra dagar i veckan. Sen stötte jag på ett problem. Jag vart så himla Harry Potter sugen MEN jag kunde inte bestämma mig för vilken film jag ville se, alla är ju så bra! Vart lite småledsen över att jag inte kunde välja tills jag kom på att det faktiskt finns barn som svälter i världen och deras problem kanske är lite större än mitt, fast bara lite. Eftersom jag inte kunde välja så fortsatte jag läsa Harry Potter boken jag håller på med istället, så det blev ju bra ändå!
 
Sen åkte jag iväg till dalahästen och åt lite lunch med pappa innan jag laddade om för tjejernas träning. Hade varit duktig och planerat in vad de skulle göra idag för att vara lite förberedd. Synd för mig då att bara 3 tjejer dök upp, så va bara att tänka om. Men det gick ju bra ändå. 
 
Åkte iväg till Krylbo sen med Amanda och tittade på Krylbo-Avesta i fotboll. Kan ju säga att jag sett bättre fotbollsmatcher i mina dar.. (hej Elvira 83år)
 
Förresten är det jag som blivit stor eller är det baskettjerna som är små?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0