maj

Den senaste veckan har jag spenderat med plugg. Nu är iallafall hemtentan klar så den ska bara läsas igenom innan den skickas in. Är så tråkigt att plugga, det är så segt! För att göra det lite mer intressant så brukar jag läsa texten med olika dialekter eller på olika sätt. Inte högt så folk kan höra och tro jag är psyksjuk eller så men i huvudet. Idag så blev det t.ex. lite fransk brytning blandat med pirat och opera. FranskapluggElvira är nog min favorit!
 
Va ju valborg i tisdags också vilket jag helt hade glömt bort! Kom på det på dagen på tisdagen, tur att jag inte är någon partyprisse så spenderade dagen med att få klart några frågor på tentan. Sen när alla var ute och festade så satt jag inne och kollade på champions league semifinalen mellan Real Madrid - Dortmund. Real Madrid behövde 3-0 för att gå till final och i de sista 10 minutrarna lyckas de pilla in både 1-0 och 2-0, men det räckte tyvärr inte hela vägen så blir tyskland mot tyskland i finalen. Och där gissar jag att alla som av någon anledning läser min blogg har slutat att läsa det här inlägget eftersom alla inte är lika intresserade av fotboll..
 
Eftersom det har varit superfint väder hela dagen idag så har jag passat på att vara ute lite. Har spelat lite basket med mig själv på uppfarten och längtat tills Göteborg basketfestival som börjar om en vecka, så nära nu!!
 
Fick även reda på att jag och vovvarna blir helt ensamma i helgen, så får väl se om vi hittar på nå bus!
 
Föresten hittade de här i garderoben, var ett tag sen man såg dem. Men kan man fortfarande ha dem så varför inte, bollar är ju alltid en fin accessoar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0